Mai putin complicat decat pare, automasajul pe fata ajuta la intinerirea si tonifierea pielii fetei, precum si la imbunatatirea circulatiei sangelui. Acele riduri enervante care apar in zone precum pleoapele, in jurul gurii sau gatului (cum ar fi barbia dubla plictisitoare si inestetica), au o preventie si un tratament care depaseste bisturiul. Iti cere sa o faci judicios si foarte concentrat pe fiecare miscare. Un alt fapt important: aceste exercitii functioneaza pentru liniile fine si pentru a le inmoaie pe cele care sunt foarte adanci.

Cum? Metoda, in functie de modul in care o faci, relaxeaza tensiunile acelor zone ale pielii care devin pliuri ca urmare a „grimaselor” pe care le facem zi de zi, pe langa folosirea redusa a cremelor de fermitate, ingestia excesiva de rosu. carne si grasimi sau putina hidratare a organismului.  

Exercitii de baza 1. Incalzire: Spalati-va foarte bine fata pentru ca mainile sa nu alunece in timpul sedintei de „gimnastica”. Masati pometii, fruntea, gatul si urechile (inclusiv lobii) cu miscari circulare, folosind degetele mijlociu si aratator.

2. Fata: Cu miscari de rotatie si incercand sa tragi muschii obrajilor, apasa foarte usor pe tample pana ajungi la radacinile parului, in diagonala si verticala. Un alt exercitiu bun este sa va apasati sprancenele cu varful degetelor in timp ce le miscati in sus si in jos, sau deplasati-va de la osul sprancenelor la varful sprancenelor. Nu trageti de ele, reafirmi pielea, nu calci o bluza care a iesit din masina de spalat.  

3. Ochi: Pentru cercurile intunecate, cu degetul aratator si inelar se maseaza pleoapa inferioara in sens opus ridurilor care apar in aceasta zona. Vei acomoda pielea si vei atenua celebra linie a gentii. Inchide ochii foarte incet, fara sa te incrunti. Faceti acelasi act pentru 10 repetari. Deschide-ti ochii cat de larg poti apasand spre ceafa, fara a misca niciun muschi ai fruntii. Inchide ochii si odihneste-te.

4. Contureaza nasul: Pune degetul aratator chiar pe varful nasului si impinge puternic in sus, in timp ce varful face efortul de a impinge in jos. Ajuta-te cu gura sa faci aceeasi forta.

5. Pometii si crestele nasului: Pune-ti degetele in crestele fetei, cu palmele indreptate spre interior, de parca ai suna pe cineva. Iti tragi pometii in sus si in timp ce gura ta forteaza inainte. Lasa-ti gura intredeschisa si incearca sa-ti misti buzele si limba cat poti de mult. Pentru a dobandi mai mult volum in partea buzelor, inchideti pumnul uneia dintre maini si apasati gura pe mana, facand gingiile sa atinga degetele, iar buza superioara sa fie deasupra mainii. Apasati si relaxati-va.

6. In jurul gurii: Inspirati pana cand obrajii se umfla. Inchideti mana prefacandu-va ca veti umfla o pompa cu gura si tineti-va respiratia apasand pe mana. Sari incet, inspira, expira si repeta de 10 ori. Un alt truc este sa bagi degetele aratator si degetul mare in gura, primele in partea superioara si a doua in partea inferioara, adica in partea interioara a buzelor, de parca ai incerca sa deschizi gura. complet cu ajutorul degetelor… De asemenea, puteti face ciupituri rapide si blande in cute pana cand ridurile din jurul buzelor devin rosiatice. Maseaza apoi zona usor cu crema hidratanta si lasa-o sa actioneze pana se usuca.

7. Barbia: Ridica putin barbia si cu degetele pe maxilar, fa miscari in sus, in timp ce maxilarul inferior merge inainte pentru cateva secunde.

Fapt important: Pentru ca exercitiile sa functioneze, principalul lucru este sa faci cel putin 10 repetari din fiecare 5 zile pe saptamana.